onsdag 18 februari 2009

Och så ett från jobbet

Bara därför att.

Mitt öga mår verkligen inte bra nu alltså, men liteb ättre blev det efter en finrexin (började må krassligt, yr, huvudvärk, m.m...) Så även det kan ju vara ett förkylningssymtom!?
men vad ska man göra? Jag har världens bästa concieler och även foundation men det GÅR inte att dölja detta groteska öga.. Eller snarare påsen under ögat som är röd och svullen som om jag varit med i ett slagsmål..

Får väl försöka lida ur det bara, men men.

Åt nyss lite middag, det satt riktigt bra för blev hungrig igen..
Tonfisksås med majs och kol.. ;o låter inte gott men det var det!
Allt möjligt har jag i tonfisksåsen också, krossade tomater, salt, peppar, vitpeppar, senap, vitlök, aromat.. Och även lite mera.
Tänkte att tonfisk är ju gott på pizza, så varför inte en slags tomatsås!? yep.

Nu ska jag försöka vara jobbkreativ igen! ;)

Inga kommentarer: