torsdag 19 februari 2009

Grönt te

Kanske ändå börjar fatta smaken för vissa gröna teér, vilket förmodligen kan vara bra.
Eftersom det lär vara hälsosamt, och honung säger jag heller inte nej till i té.
Honung är ju grymt bra för att förebygga förkylningar bland annat.

Jag var ute på en halvtimmes liten prommis för en stund sedan, det kändes rätt konstigt,
kan inte förstå att jag klarade av den där länken igår, fast det kändes som det gjorde.
SÅ det är nog bara att försöka vila..
Jaa, jag har lite problem med det, ännu idag och i morgon i alla fall.
Hatar den där känslan på dagar som man inte tränar, magen känns svullen och det känns konstigt att inte svettas..

Men, det som ska hända i träningsväg är att jag ska börja dra extra spinning pass :D ska försöka få in ett till nästa fredag, så komsi komsi ;)

Inga kommentarer: