tisdag 17 februari 2009

@ work

eller någonting lika nördigt.

Jag har nu jobbat i en och en halv timme, som gått fort.
Det som är bäst är ju att en måltid tar ca 1 timme att få i sig ;o
när man tar första tuggan så kommer det in en drös folk.. Sen blir det lugnt och man ska börja äta igen så kommer det in ännu mera människor.. Det är lite komiskt :)
Så man behöver inte vara rädd att äta för snabbt i alla fall ;p och jag tuggar så man kunde tro jag idisslade..

Träningspasset gick alldeles fint, är riktigt nöjd med mig själv.
Supersetade idag för kom på att det kanske blir lite kort om tid.
Så körde detta;

Rygg:
rear pullover (latsdrag bakom huvudet) 3x8
Rodd 3x8
enarms latsdrag i maskin 3x8
liggande kabel pullover 3x8
marklyft 3x8
deadlift 3x8
extensions på boll 3x15

axlar:
enarms rodd i kabel 3x8
crossrodd 3x8
sidoaxelpress 3x8
militärpressar med stång bakom huvudet 3x8
rodd med stång 3x8
lyft framför kroppen 3x8

det var allting :) sedan var jag lite på crosstrainern och cyklade en stund i ganska lugnt tempo, som lätt cardio efteråt och nervarvning. Det var riktigt skönt. Men blev förbannad för mina hörlurar till min ipod har börjat jäklas igen, så jag måste köpa nya.. Och de ärju inte billiga direkt. Först var det så att ena gav upp, sedan gav den andra också upp, och till sist så fick jag det att funka ibland. Men sedan började det hacka.. GUD vad jag blev IRRITERAD. Men det fick jag ju träna bort bara..
Sedan var det dags för jobb så nu är jag här och det går bara bra, lite tråkigt till och från men mycket mera på kvällarna nog..
Sitter och läser lite bloggar :)

Kom fullt med folk imellan men nu ska jag ta och se vad jag ska göra,
arbeta arbeta ;)

Inga kommentarer: