måndag 16 februari 2009

ojdå

visar sig att jag inte alls skrivit idag!? Oj.
I alla fall mår jag mycket bättre och humöret är uppåt,
och är verkligen inte sjuk.

Gjort idag då!?
Ja, jag vaknade faktiskt av mig själv 08:30.
Vilket var tur eftersom jag sagt åt S att ringa och väcka mig då, men telefonen hade dött och jag vaknde av mig själv.
Då blev jag glad för det visar sig att min "inre" klocka börjar få en vettig rytm.
det är grymt bra!

Tog det lugnt på morgonen men sedan fick jag lite brottom när jag kom på allt jag var tvungen att göra, tränade en timme hemma, konditions och lite styrka. Fick upp pulsen ordentligt.. Svetten sprutade, så det kändesbra.
Efter det hoppade jag i duschen sedan bar det iväg för att handla veckans föda,
direkt på det till Jennifer och prata.
Vi kom överens om att jag bara ska se henne varannan vecka nu, och jag tror det kan vara bra. För mitt humör börjar verkligen vara mera stabilt. Jag börjar må bättre. Så länge jag håller mig till mina vanliga rutiner i alla fall..
Efter pratet for jag hem, åt lnch/middag och lagade färdigt kvällens pass.
Jag hann bra och hann till och med fara lite före och kolla att det blev okej.

Jag är mer än nöjd med passet faktiskt, det var riktigt roligt och gick snabbt :D
fick höra att det var bra också, det älskar jag verkligen eftersom mitt självförtroende gällande nya saker inte är sådär jättebra direkt, och jag har väl all rätt eftrsom man inte kan vara bäst.. Inte direkt i alla fall ;)
Så böev jättejätteglad när jag fick höra att de andra också haft kul!

Ida och Nette kom hit en sväng och pratade lite, de for för en stund sedan.
Det var ljuvligt att se dem igen :) smo det alltid är..
Hoppas jag hinner fara till Gävle och hälsa på Ida snart.. Skulle vara riktigt kul!

Nu ska jag nog äta kvällsml så småningom, är hungrig så.

Inga kommentarer: