tisdag 17 februari 2009

Die Hard 2

och fördraget, det var ett nytt ord.
Menade såklart utdraget men vad märkte jag vad som flög ut ur munnen på mig!?

I alla fall,
nu är jag hemma och har ätit det underbara efterlängtade kvällsmålet, inte några "riktiga" kolhydrater sedan 16 (dvs bara morötter sedan dess).. Så det satt fint!

Nu håller vi på och ser på Die hard 2,
vi har lite die hard race här på kvällarna, så snart ska vi ha alla 4 sedda.
Willis ser mysko ut i dessa filmer bara, haha.
Liten.. Och han ser inte speciellt bra ut..

Men i alla fall, åter.
Lite bra träningslåtar i brist på annat:

en lite äldre, men fortfarande grym att pressa till (festa också för den delen;)):



Nu ska jag väl säga God natt för kommer knappast skriva mera ikväll, sweet dreams!

1 kommentar:

Träningsglad sa...

Har ju ett helt inlägg om vad BodyAttack är! Gu vad duktig du är med maten, jag e helt hopplös!Ska lyssna igenom dina träningslåtar, han inte de nu;)

Krama rpå dig!