söndag 1 februari 2009

skön söndag


mys.
det har det varit mycket av :)
<3

Volleyn var bra, grattis! De vann ;) de spelar riktigt fint också, jag blev så inne i det att mina fingrar är helt förstörda för tillfället (har ett litet beroende, klöser bort huden runt mina tummar när jag blir nervös, eller annars också för den delen). Det var roligt. Och underbart att se och snacka med Linda ordentligt igen, hoppas vi träffas snart igen! Och jag längtar grymt mycket till tjugonde ;)

Har nyss gett min fina sambo en massage, eller någonting som kanske kunde likna det i vilket fall.. Men han såg nöjd ut så det får duga :)

I morgon är det måndag igen,
ska försöka klättra ur sängen någorlunda tidigt i alla fall.

Godnatt
(sger det nu redan för r inte så kreativ idag, skriftmässigt i alla fall)


Min älskling och jag i somras precis före Sex Pistols konserten i hfors.. :)

1 kommentar:

Linda S sa...

oj va långt hår du hade där:) o ni e såå söta:)