lördag 28 februari 2009

at my wonderful work

Yes, kyllä.
Jag sitter här vid disken igen och pysslar, det har faktiskt varit rätt mycket tills nu men det börjar lugna ser sig. Bara 4 timmar kvar så får jag gå hem till min underbara S som högst antagligen ligger och snusar i dynan fortfarande.

Har med mig diverse tidningar och annat som tidsfördriv men vad jag egentligen borde göra då jag har tid över är faktiskt plugga.
Ja, ni såg rätt.
Jag ska nämligen skriva högskoleprovet om lite mera än en månad, men varifrån ska jag få motivation och läsa på matte och sånt igen? Och framförallt, hur ska jag läsa? Har inga böcker kvar så det blir lite svårt.

Egentligen kunde jag skjuta det framåt till dan före provet men jag vet hur viktigt det är för mina chanser att slippa in så skulle gärna skriva ett helt okej resultat..

Jaja, nu ska jag försöka få huvudet på någonting annat.
Cya later.. ;p

1 kommentar:

Anonymous sa...

Det finns gamla högskoleprov på nätet att ladda ner och öva på! http://www.provtips.com/