onsdag 11 februari 2009

den bästa duschen

är garanterat den efter en frusen dag,
har känt mig som en istapp halva dagen.
Det var bara en stund imorse som jag istället helt tvärt imot kände mig som att någon kastat mig rakt in i elden,
men sedan blev jag nerkyld och kylan bara fortsatte.

Privileged är ju en så grymt bra serie. Glad att jag hittade den, har förgyllt de senaste kvällarna mycket..
Det är en ganska flickig serie dock, men det harju aldrig skadat, eller
Egentligen borde jag väl ha en bloggadress i stilen med www.tvshownut.blogspot.com, eller vad?
haha.

Jag har torr hud under ögonen,
well, egentligen har jag torr hud överallt, men det är extra jobbigt när den syns..
Benen bara brände efter dagens alla 3 duschar, men lite lotion gör susen.
Vad ska man egentligen göra mot den här superhygieniska besattheten!?
Jag tvättar händerna 200 gånger om dagen och äter aldrig utan att tvätta händerna före, duschar minst 2 gånger om dagen annars känner jag mig inte fräsh. Vill ju vara redo för dagen och på samma gång vill jag kliva helt ren ner i lakanen inför natten..

aja, anyway.

NU är jag duktigt trött och ska hoppa i kojs,
jobbi morgon bitti! Det ska bli skönt att jobba dag!
EFter det hoppas jag på ett riktigt mördarpass för rygg&axlar.
Japp.

Inga kommentarer: