söndag 15 februari 2009

sova


efter många minuters sömn, närmare bestämt 45, känner jag mig lite som människa igen,
åt även middag från rökka, alltså 3 korv med bröd och mjölk till det.
Det gör susen för alla sorters krämpor ;) Och fast de är så småa så räcker 3 nästan alltför bra, man är så mätt sedan att man inte kunde få en tugga in till.
Jag blev så mätt så jag helt enkelt damp ner i soffan och somnade på stört.

Jag trodde jag hade feber, men jag har väldigt svårt att skilja på om det är utmattning eller om jag håller på att bli sjuk. Dock tror jag att jag har turen att vara "bara" utmattad.. Hoppas i alla fall att jag inte håller på att bli sjuk. Skulle vara mindre roligt, jobbar en hel den härveckan så. Och det vill jag inte missa. PLus att jag har pass i morgon. Ska sätta ihop ett nytt dessutom.

Vad ska jag göra med den här magen!? Den är som en ballong och känns som en luftballong. Jag lyfter snart från marken tror jag..

1 kommentar:

Träningsglad sa...

Pass är alltid kul!=) Vila och sov, det är det bästa(tror jag) om man håller på att bli sjuk.. En varm kopp de är alltid gott! Det kan nog göra att en början till sjukdom blir en utmattning:p
Själv är jag urusel på att hålla mig frisk!..

Ha de toppen!
Kramar