tisdag 17 februari 2009

åter en ny dag

i och för sig började den redan för ett bra tag sedan,
men i alla fall. Jag är väldigt seg på morgonen, men nu har jag börjat vakna i.
Dock har jag ingen aning vad jag ska göra före jag åker och tränar och efter det jobbar, 16-22 idag. Så kommer vara hemma rätt sent igen, inte för att det gör så mycket men kvällen åker ju alltid där..

Jag känner mig lite sådär lat när jag inte har någonting att göra,
fast det säkert finns 100 saker jag kunde hitta på, som att gå ner på stan och vandra lite, men jag känner egentligen bara för att sitta och slöa tills jobbet börjar, förutom tränandet förstås men.
Idag är det rygg och axlar igen, nya programmet, vilket jag faktiskt även körde lite av förra veckan, så träningsvärksfaktorn är rätt hög, och det gillar jag.
Har till och med lite träningsvärk från mitt pass igår, körde ju helt nytt pass, en del ben, men känner mest i magen.. Fast det är ju det flowin främst är, coreträning. En grym sådan också!

I morse när jag skulle laga min frukost och lägga i veteklin, så visar det sig att jag köpt helt fel sak, jävla finska. Köpte i hasten (när man inte förstår vad det står på paketet) vetegroddar istället, och de smakade verkligen inte det minsta bra kan jag berätta. Så måste fara och handla någon annan dag istället, det harmar ju.. KOmmer nog knappast komma iväg före mjölken tar slut, vilket ändå kommer vara om några dagar eftersom jag bara köpte 3 liter igår.

Jag måste börja skärpa mig med att ta bilder och börja lägga upp lite mera på bloggen, tycker det är grymt roligt när andra sätter upp bilder från dagen och så, det gör det hela mycket mera intressant så varför skulle jag inte börja göra det!? Dessutom skulle det vara roligt. Men jag vet inte, på ett vis känns det så dumt att hålla på och ta bilder överallt.. Och jag vill inte ta bilder på mig sjävl för jag ser hemsk ut.. ;p

Men i alla fall, kan ju bjuda på en lite äldre bild nu då..

den här hade jag tänkt lägga upp igår eftersom nette och ida snabbt hälsade på mig :)
Har är jag och Nette i alla fall, från sommarens rock off.

Och här är jag och Ida.. :) den här är dock mycket, mycket äldre.. Vi är bara 15 små år på denna bild.. :)

Inga kommentarer: