torsdag 5 februari 2009

ey yo

jag lyssnar på rap, för tillfället, alltså.
Men de här låtarna är nog faktiskt bara... Jobbiga..

Var uppe före 9 idag igen,
kanske börjar få det här på grej lite?
Varit piggare också, så kan ju bra vara att jag sovit för mycket bara.
Men egentligen tycker man ju att kroppen borde vakna då och inte kunna somna om..
Menmen.

Aja den här låten låter okej iallafall:
Soulja boy Tell 'Em feat. Sammie - Kiss me thru the phone
haha, rapversion av Right Round?? Allt ska nog lagas om i hundra versioner, lika sant som det är sagt. Skulle inte förvåna mig om de börjar laga om till exempel Kiss - Rock and roll all night i RnB/rap så småningom heller.. Snacka om ironi.. ojoj.

På dagens schema; träning av bröst och triceps, ordentlig cardio (minst 45 minuter),
jobb 2 timmar, gitarrlektion, kanske kvällspromenad?, packa färdigt..
+ diverse andra småsaker jag fakttiskt inte tänker nämna på min blogg ;)

Jag önskar att jag kunde dansa..

Inga kommentarer: