tisdag 24 februari 2009

dags för första

Det har tagit lite tid idag,
men nu är jag på gång med skrivandet i alla fall.
Egentligen steg jag upp halv 9 som vanligt, men ville inte riktigt skriva i morse,
plus att det sedan blev städsession och jag var tvungen att sticka iväg på en slags mötesgrupp som började idag. Vilket jag nästan höll på att glömma bort, men jag gjorde inte det, som tur var!
Det var riktigt kul :) En meningsfull dag heter gruppen och konceptet vi skall följa.
Vi har en bok som vi går igenom och diskuterar och funderar över saker längs vägen.
Det blir nog bra, tror jag. Eftersom det här med att få dagen meningsfull är det jag haft mest problem med på senare.

I alla fall, idag fortsätter viloperioden, ända till Torsdag, eventuellt fredag, får se hur jag känner mig då.
Men det är bra att vila och kroppen säger nog imot idag efter gårdagens pass, jag kan ju inte hålla mig från att vara med heller :) och kände mig inte så dålig, och allting gick bra.
Men nu har jag träningsvärk (ingen farlig, men ändå) och är trött.. Undrar hur det ska gå att jobba, kommer förmodligen bli otroligt trött något skede ikväll vid stängningen. Hoppas jag inte behöveer räkna kassan för det händer så lätt att jag roddar när jag är trött och det får jag inte direkt göra..

Det är ju fastdagstisdagen idag också, bull-time. Jag har ätit en redan och det räcker nog alldeles bra, de är rätt kraftiga ändå. Åt en och det blev lite som lunch, ett äpple och en morot till så var jag riktigt lagom mätt. Så blir det kyckling och bulgur till middag sedan (rester från gårdagens fantastiska matlagning av S, mmm!).

Nya SOLO damp ner i brevlådan idag också, det är alltid en garanterad humörhöjare :D blir skitglad när jag vet att den kommer! (Älskar att läsa en massa skit, och kolla in mode och kläder, massvis av inspiration!) Älskar solo för att de har en underbar egenskap då de gör vissa artiklar på ett lite sarkastisk och skämtsamt sätt, så ett gott skratt är också garanterat med varje nummer. Ja alltså, allting är ju bra med den tidningen. Men jag älskar förstås Cosmo också... Självklart.. ;p Och snart kommer nya fitness magazine vilken jag tänker slänga mig över med det samma!


sist och minst tänker jag även visa dagens jag.
Har S varma tröja och försökte göra det lite snyggare sådär genom långt linne under och bältet i midjan. Måste vara varmt och någorlunda snyggt i alla fall.. :)


Jag är på rätt ok humör idag :)


aja, ska bjuda på en härlig låt också.. ;)

1 kommentar:

Linda S sa...

du va jättesöt idag när jag kom på gymmet! hade tänkt prata med dig efter mitt korta pass idag men du va inte där då:(