onsdag 11 februari 2009

inte som planerat

ska på jobb om dryga timmen istället,
det var väl lite panik :)
Så det blev en springtur med baloo istället, en hel timme var vi ute.
Inte det lättaste heller, hade vinterns första halka och skadade handen lite sådär smått som man brukar.

Är grymt godissugen men det blev i alla fall lite bättre efter en kvarg (kesella!?) med blåbärssmak, mm vad goda de är! Plus att jag också är trött.
Men ändå känns det konstigt att avvika från träningsplanerigen, skulle gentligen tränat rygg&axlar igår, men nu blir det förmodligen istället inte före i morgon, Sen har jag ännu bröst och triceps, mage och biceps. Men i och för sig ska jag laga nya program ännu och det spelar inte så stor roll, en vekca hit eller dit, bord einte göra någon skillnad. Dessutom har ajg lovat mit själv att ta det lite lugnare ett tag nu, så varför inte ens försöka göra det då? Skärpning! Min kropp behöver en ordentlig återhämtningsperiod, speciellt om jag är såhär trött.

I alla fall, nu ska vi se om jag orkar "hitta på" någonting mera

Inga kommentarer: