fredag 27 februari 2009

spinning, handa och film

Jaa det var underbart med spinning!
Blir nog inte det minsta svårt att komma igång igen, faktiskt. Blev såå sugen på att pumpa i gymmet också när jag var där. Men det blev 60 min spinning och sedan promenad hem för att duscha och iväg till matbutiken.
Inhandlade lite goda kvargar till helgen och massor av fettfri grynost, kål, morötter, mjölk, majs.. Ja det blev väl en hel del. Också linfröoja som nästan är slut, och den behöver jag :)
På samma gång som intaget av kvällsmålet såg vi färdigt på Underword, ja, jag orkade inte se igår. Var så trött att jag bara somnade. Och är trött ikväll igen så lär inte vara svårt att bli utvilad till jobbet i morgon.
Men börjar först 09:30 så det är skönt :) vill ni se mig får ni komma dit och prata en sväng för det brukar nog vara lugnt och lätt rätt slött då det finns mycket tid över.

Såhär ser det ut i gymmet jag jobbar :)plus att det är två gruppsalar och en spinningsal och mycket flera utrymmen, och solarierna förstås.

Nu bara babblar jag på igen.
Och jo, S, du är så jävla snygg i din nya frisyr men du är alltid snygg så det är inte alls det minsta konstigt :)

Aja, nu ska vi se vad man kunde hitta på,
ha en bra kväll allihopa.
Förmodligen är detbara jag som är tråkig och sitter hemma..
Men jag kan itne göra så mycket när jag ska jobba..

Inga kommentarer: