tisdag 10 februari 2009

tisdag morgon och busiga kissor

vaknade 8 i morse, har nyss sett på två avsnitt av Privileged,
ja, jag är en serienörd. Men jag skäms inte.. ;)
Om man inte orkar läsa så är ju serier ett garanterat sätt att fly lite från verkligheten in i någon annans värld.

Men nog om det,
idag ska jag fara till mina föräldrar och hälsa på,
tror nästan jag ska börja göra mig i ordning redan,
ska också och handla före så..

S ligger fortfarande och sover, men jag förstår honom för det var grymt jobbigt att kliva upp ur den otroligt sköna sängen i morse.
Bytte lakan igår också, och det är SÅ skönt med nya lakan!

Ikväll är det jobb och ska även dra ett spinningpass.
Sedan får det vara med träningen,
jag ska som sagt försöka med en lite lugnare period nu,
min kropp börjar säga ifrån ordentligt.
Har ont i alla leder och muskler och det är inte träningsvärk kan jag berätta.
Plus att jag håller på att bli förkyld nu, äntligen.
Huvudvärken är inte så lindrig den heller, och ni skulle se de vackra säckarna som hänger under mina ögon.
Jag behöver inte köpa någon kass när jag handlar i alla fall..


denna sång hade jag i spinningen igår, kommer nog även ha samma pass idag så hoppas på att det kommer andra människor..
Dessutom är det absolut ett tungt pass så..

Inga kommentarer: