lördag 7 februari 2009

I kimito

lånar Victors dator för han ligger och vilar.. Typen steg upp före 6 i morse och hämtade sin flickvän som kom från sverige,
ojoj.
Jag sov lugnt till 9 jag, skönt!
Vi satt uppe till typ ett och lyssnade på musik och pratade,
före det var vi en sväng i byn för att jag skulle få se hur det såg ut.
Konstigt att se sin gamla lägenhet och allting, jag sa att om jag skulle flytta dit igen så skulle det knappt kännas som att jag varit någon annan stans..

Det var en riktigt asig typ som kom och började härja med mig på båten igår,
en svensk gammal gubbe, kom och sa "du e ju så jävla snygg", jag bara sprang iväg, men fan vad arg jag blev.
Hade riktigt lust att säga åt honom att han skulle fara på någon i hans egen ålder.. Usch vilket äckel!
Sedan följde han efter mig, blev ju rädd då. Sen började han snacka någonting om att dansa och "fina fitter", då höll jag på att flyga på honom och slå honom riktigt ordentligt. Tror inte han hade gjort så mycket motstånd för han var rätt packad..
Men jag avhöll för ville inte alls ha nåhonting med den där jäveln att göra, så sprang iväg och gömde mig.
Sedan gick jag på bio.
Alltså såna därna gubbar borde verkligen inte få finnas, äckel. De borde dödas och begravas.

I alla fall,
handlade lite nytt smink i taxfreen för det är så mycket billigare på båtarna,
sedan gick jag och såg på Australia som visades på bion..
Den var inte sådär jättebra, den var lång. Skulle ha kunnat sluta 4 gånger men då började den alltid med någonting helt nytt i handlingen.
Spännande så in i norden ibland, men det gick från det till rent utav tråkigt.

Hade något problem med mitt skåp jag tog också men allting ordnade sig.

Idag ska vi fara till gymmet och titta lite, sedan äta lite kebab på det berömda kebaben.
Efter det har jag ingen aning men det visar sig :)

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

Laban sa...

Du verkar ha skön musiksmak! =) Kolla gärna in min blogg med ny och fräsch inpiration till RnB-HipHop-Reggaeton. Hoppas du inte blir besviken! Peace & <3 -uwantit.blogg.se-