fredag 13 februari 2009

vägen tillbaka

God Morgon/dag! :)

Jag var uppe 9 idag, så lite längre sov jag i alla fall.
Men gissa om jag inte första gången vaknade av mig själv halv 8 i morse och var hur pigg som helst? Typiskt.
Nåja, nu är jag rätt utvilad i alla fall..
Benen mår lite bättre också, och japp, jag har träningsvärk :D i både ryggen och axlarna, och det känns heelt fantastiskt! Så idag blir det bröst och triceps!


Tänkte för en stund sedan på att jag faktiskt håller på att hittar tillbaka,
jag håller på att bli mig själv igen.
Fick höra för någon dag sedan att jag alltid är glad och då blev jag ju ännu gladare :D för jag vet att det faktiskt är sådan jag är, egentligen. Glad och energisk.. Jag älskar att le, det finns inte så mycket som är bättre än det.
Ingen kan ana hur skönt det var när jag faktiskt kom på mig själv med dessa tankar,
det känner verkligen bra att jag är påväg åt rätt håll igen..

Annars finns det inte så många planer för idag, ska skriva om dagens träningsprogram lite och sedan iväg, ska även sola efter det också.
Imorgon är det alla hjärtans dag så den dagen ska spenderas med min sambo, varje sekund.

NU ska jag ta och hoppa i duschen och förbereda mig för dagen.. :)

Inga kommentarer: