torsdag 12 februari 2009

allergisk!?

jag har faktiskt börjat få det i huvudet att kanske det är det jag är?
Men för vad!?
Gud vad jag måste skärpa mig, behöver verkligen ringa och boka en tid till hälsocentralen.. Men antingen bara glömmer jag det eller så orkar jag inte, just då, liksom..

Annars har jag en lugn torsdagskväll och njuter för mig själv :)
har dock ändå haft sällskap i famnen flera timmar redan,
en viss kisse har tydligen saknat matte.. :) jag blir så glad när hon verkligen visar att hon tycker om mig.

Träningen gick helt suveränt, fast jag inte hade några handskar, eller träningströja, och huden sprack.
Men jag var så ivrig så vikterna var ordentliga och riktigt riktigt tunga.
Jag gråter om jag inte har träningsvärk i morgon, verkligen.
Eftersom jag inte ens kunde köra någon cardio, det lär inte bli det på några dagar..
Hur ska jag klara mig!? Säg det, men är så illa tvungen, och det är lika bra.
Shame on me.
Har soltid imorgon också, men är ledig, så det blir ett pass före det också.. Beror lite på hurdan träningsvärk jag har vilka muskler det blir, men jag gissar på triceps och bröst..

Det är så roligt när man ändrar träningprogram :) fast man kanske tar med en övning man inte haft på ett tag, men som man ändå haft förr, så får man massor med ny inspiration fast det kanske känns lite segt i början. Den här veckan har jag inte alls varit särskilt motiverad till att träna, men så fort jag kommit in i gymmet eller annat så har hjärtat börjat bulta lite fortare av upphetsning. Jag älskar att träna, varesej jag vill eller inte, helt klart.

Inga kommentarer: