måndag 23 februari 2009

Oh no

Jag som aldrig skulle
börja kolla på Gossip Girl,
har nu redan sett 3 avsnitt.
3 avsnitt? Ja, en gång tv-serienörd.
Och jag är inte speciellt smart heller,
men tror dock inte det heller beror på mitt serietittande,
jag får andra stimuleringar för hjärnan från andra ställen.

Nu har jag i alla fall lugnat ner mig lite,
men är fortfarande ganska på gång.
Jag var verkligen i kickens extas då jag skrev första gången,
efter det gick jag i duschen och sjöng/pratade med mig själv,
dansade ut och till sovrummet för att sätta på mig badrocken,
gjorde miner åt mig själv i spegeln och hade konstiga ljud för mig.
Normal? Ja, jag hoppas väl det,
fast det verkar sjukt och jag erkänner det.

Dock var jag sjukligt överlycklig en liten stund och inte är jag ledsen nu heller,
men börjar bli dags att krypa till kojs och försätta ögonen på några ord i en bra bok.
Vet dock inte vilken jag ska välja av de 3 jag håller på med.
Men kanske lite fakta är intressant denna måndagskväll?

Ivilket fall som helst,
har jag i tankarna på att börja med en till blogg,
jobbigt värre men roligt.
Bara jag kommer på själva temat..
Orkar inte ha två bloggar där jag bloggar en massa om min träning och min vardag och vad som försigår i det där sjukligt abnormala skåpet ovanför min hals.

Men,
nu har jag inga flera funderingar och alla de tankar jag hade förra gången är inte direkt bortblåsta men lite har de nog klättrat bakom en buske.

God natt mina vänner och sov så gott

1 kommentar:

ida sa...

aa guu va jag langtar hem, sa jag kan sitta i mina mysklader, ata vindruvor, dricka oboy ( FAN VA JAG SAKNAR OBOY!!!) och kolla pa alla underbara serier! Gossip girl, one three hill, greys anatomy osv.! Take care honey <3