onsdag 11 februari 2009

hund på besök

idag tar jag och S hand om min brors hund lite, Baloo :)
Vi ska nämligen ha honom i 4 dagar i mars, så det är bra att få lite "övning".
Bara jag har vaknat ska jag ta och gå ut med honom..

På schemat finns det inte så mycket annat idag, ska väl träna och jobba och fara på sång. En ganska vanlig onsdag, men det blir bra det med.
Steg upp 8 i morse igen så har haft och har fortfarande tid..
här är baloo i tottos famn i somras, när han var liiten valp :) han är fortfarane valp men inte så liten mera.. åtminståne det dubbla..

skulle egentligen kunna ta ut honom och springa men jag orkar nog inte det idag faktiskt, annars skulle det ju vara ypperligt. Så att säga, men det blir någon annan gång.. Mycket roligare att vara ute med en hund än att vara ute ensam :)

L8rs..;p

Inga kommentarer: