torsdag 5 februari 2009

är rea en förbannelse?

Eller en välsingnelse?

Jag tog mig till att göra någonting idag i alla fall,
redde upp lite, packat lite, sedan gick jag faktiskt in till stan, när jag nu inte hade lust att börja skena omkring tidig när jag vaknade, där tillbringade jag lite över en timme och shoppade lite på rea, så har gjort av med pengar förstås,
men I figure att jag är värd det. Köpte 1 grå lång långärmad tröja, en blå festklänning, ett svart armband (i trä), ett svart långt baslinne och ett lila långt linne med brottarrygg. Så jag är riktigt nöjd :) Var även en sväng till en djurbutik för att köpa lite fina saker till katterna också, främst någonting gott att äta till dem, och även två leksaker varav den ena de springer omkring med i munnen helatiden :)
Det märks att de uppskattat det jag gjort..

Träningen gick över förväntningarna, var lite stressad när jag kom dit men supersetade mest så det gick fort, hann med en halvtimmes ordentlig cardio också. Så var riktigt mör efteråt! Det känns riktigt bra idag.

Jag är glad, idag :) Och i morgon far jag till Kimito, för första gången på ett år och... 4 månader.. Fy på mig!
Är på samma gång nervös för att fara dit eftersom det känns som att jag lämnat den delen av mitt liv bakom mig, det har hänt så mycket och jag har utvecklats så otroligt. Jag är inte alls samma person jag var då.. Eller visst, i grund och botten.
Men de som levde nära mig där vet ju hur mitt liv såg ut då, inte direkt idealet.
Och bättre blev det inte, men nu är jag så högt upp i kurvan jag aldrig varit tidigare. Jag hoppas på att kunna få chansen att visa det :)

Imorgon ska jag upp rätt tidigt och försöka lyssna på min co-worker som ska vara på raido, haha. Det lät ganska sjukt så det lär vara värt det, 07.00 började programmet.. Tror jag? Sedan är det frukost och lite morgonmys, iväg till gymet för att träna mage och biceps + cardio förstås. Och till sist sola! underbart!
Ser fram emot i morgon.. Ser fram emot hela helgen faktsikt. Med både fasa och förundran..

Nu ska jag nog göra någonting ännu innan det är dags för sänggåendet..

Nighty


röda pricken är var jag ska tillbringa helgen! ;)

Inga kommentarer: