torsdag 19 februari 2009

Tired of doing nothing

Redan.
Men jag måste erkänna att jag faktiskt inte har så stort behov av att träna nu, min kropp är så matt. Där ser man.
Men ändå känns det konstigt att inte röra på sig, så måste ta en liten promenad om en stund i alla fall, bara så jag får komma ut i friska luften, så får vi se vad det för med sig också.

I morgon ska jag äntligen försöka lyfta iväg arslet till hälsocentralen, men ibland tänker jag hellre att jag skulle dö än att fara dit. Vilket nog är ganska dumt, men fan.
Man måste vänta i 100 år och inte får man egentligen någon vettig information, de är aldrig riktigt säkra.. Får hoppas på att de har en aning i morgon i alla fall, så inte hela min helg är förstörd.

Jag har sminkat och använt concieler men jag vågade inte sätta på alltför mycket annat, dock ser man mycket bra ändå att det är både rött och svullet.. usch.

Sen pratade jag med mamma och blir förhoppningsvis att hänga lite med familjen i helgen, och brorsbarnen eftersom brorsan och hans sambo är till sverige över helgen, det ska bli härligt. Då vet jag att tankarna kommer vara någon annan stans än på träning och mat..

Åt 4 feta mackor till lunch,
det var gott och 2 blir man fan inte mätt av.
Bröd is the shit.

Inga kommentarer: