måndag 9 februari 2009

spinning och flowin

japp, det blev till att köra 2 pass idag.
Först mitt vanliga pass Flowin, sedan körde jag theresas Spinningpass efter det,
var mycket nervös före men det var SÅ roligt :D
Blev sjukt svettig och anfådd fast jag höll passet, och det var riktigt underbart.
När jag kom hem blev det dusch och ett redigt kvällsmål, har nu suttit här och myst med kissorna och sett på Couplings som jag fick låna med mig av Victor.

Usch, stackarn, han messade och skrev att om han vill reparera bilen så skulle det bli till att kosta hela 2500€.. Det är inte direkt billigt. Han skulle säkert få en "ny" bil för det.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag faktiskt,
är lite mindre skrivsam nu igen.
Det märkts säkert riktigt bra de dagar jag vill skriva och de dagar jag inte har så mycket att säga..


Spinning är en av de bästa träningsformerna enligt mig.. :)

I morgon ska jag hem till mina föräldrar och hälsa på,
Morfar skulle också komma så då får jag träffa dem alla igen.
Det ser jag fram emot!
På kvällen ska jag jobba i receptionen och även dra ett spinningpass till :)

Får säga tack och godnatt nu redan tror jag,
har dessvärre inte så mycket att komma med..
Ber om ursäkt.. :(

1 kommentar:

ida sa...

Du ar sa duktig!!! :) Jag ar sa stolt over dig!