onsdag 25 februari 2009

Tvivelperiod

Verkar inte som att det blir bättre,
men vad kan man göra? En sak jag lärt mig att jag måste göra är att acceptera,
acceptera att jag mår dåligt och låta mig själv ha dåliga dagar.
Hoppas på att det blir bättre undan för undan.

Jag gissar att det mycket kan ha att göra med min viloperiod också,
min kropp och knopp bara skriker efter endorfinerna som hård träning utlöser.
Men i morgon kanske jag kan börja sätta igång lite igen? Vad tror man?
Har inte tränat på 7 dagar i morgon (förutom passet), så om jag kör ett lugnt pass ska det väl gå bra, och så hoppas jag på att kunna fara på spinning på fredag.

Ingenting passar och min kropp känns grotesk också,
självförtroendet på botten.

Tog lite bilder men ville inte lé så det fick bli denna som också illustrerar ganska bra hur jag känner mig, liten och sårbar. Men jag bär min favoritfärg i en skön tröja som passar en dag som den här också :) så lite kan det väl hjälpa..


Hoppas ni har en bättre vecka än mig :)

Inga kommentarer: