söndag 1 februari 2009

volleyboll


Om 2 timmar ska jag fara tillsammans med Linda och titta på några andra härliga brudars volleybollmatch! Ska bli sååå roligt att träffa Linda ordentligt igen, och efteråt kanske snacka nåra ord med de andra f.d. luciatjejerna!
Har verkligen saknat dem så otroligt mycket!

Alla underbara tjejer och jag på Luciadagen :) Underbart minne.

Sov bara till 10 idag faktiskt, trots den sena kvällen igår.
När gick vi och lade oss? 1 kanske? Men mina lampor slocknade nog ganska hastigt kan jag ärligt säga.
Nu känner jag mig i alla fall utvilad och det är skönt!
idag är det total vilodag, om jag inte får för mig att gå ut och promenera eller någonting liknande, men känner verkligen av i benen från igår, de behöver vara så stilla som möjligt idag. Så kan jag kämpa på i morgon igen, först blir det nog länk och så drar jag ju Flowin på kvällen igen. Tänker eventuellt lägga om passet lite för i morgon, har kommit på en del ändringar som vore bra.. Och ska ladda låtarna på min ipod så att jag kan koppla den bara till spelarn.. Great!
ska köra min fina vad/ben/gluteushårdpressare till sist har jag tänkt ;) här är låten jag har till den:

det är dj fait - shining star, riktigt taggande.. Skriker så tusans där ;) ooh får lust att träna..

Nu ska jag nog hoppa i duschen tror jag faktiskt, klä på mig och sådant sedan börjar det nästan bli dags att dra mot strannäs efter Linda och sedan till Vikingahallen för att kika volleyn!
Enjoy!


bleka jag och fina Linda :)

1 kommentar:

Linda S sa...

inte e ju du så blek där...o de e en jättefin bild på oss:)