fredag 13 februari 2009

mättast

det var otroligt härligt att träffa och snacka med Ida igen!
Längtar efter att hälsa på henne i gävle ;)
Hade många och långa diskussioner och bara allmänt prat..

Nu har jag nyss ätit kvällsmål och därefter kunde jag inte hålla mig mera,
S köpte chips igår och det var liiite kvar, jag slukade det på några nafs :D
Men det var gott! mmm.
Fick börja med ätardagen lite tidigare bara, och så släppte suget.
Har världens bästa planer för i morgon! Ska och storhandla godis, glass, chips.. Och försöka öva mig på att inte få ångest, helt enkelt.
får se hur det går.

Har även tankar om att fara på bodycombat i morgon, det är så roligt men sjukt jobbigt och jag vet inte hur mina ben kommer att må, plus att jag fortfarande har mage och biceps att träna, så det blir lång träning i morgon igen då.. Men får se,
det är redan 12 och jag brukar inte vara så bra på attkomma igång till dess, så knappast blir det väl av. Men det skulle vara sjukt roligt!

vad ska vi göra nu då!? se på film kanske!?
Jag fick ny energi nu, fast jag inte haft någon på hela dagen.

Inga kommentarer: