måndag 2 februari 2009

kalossen & spisse

Jag är trött, kunde somna om jag gick och lade mig. Men ser på Miami Ink på discovery för tillfället, 21 blir det nog sängdags dock. Tidigt jag vet, men behöver sova ut och stiga upp någorlunda med tiden och på samma gån gkommer vi ju läsa ochprata och allt vad vi brukar på kvällarna.
Men detdär med snacket kommer ju när man minst anar det, speciellt de kvällar man vet att sömnen är viktigare än annars. Då har man hurmycket som helst att prata om.


Anledningen till att jag skriver roddigt och inte orkar reda upp det är för att jag har en kisse på min ena arm, spisse (sessa, spisse ären sammansättning av spinkig och kisse, så som kaloss är en av kolossal och kisse, förstnämnda min sammansättning efter att ha hört S fina, vilken är den andra) haha, vi är lite sjuka ibland. Barnsliga, men det tycker jag är bra. Man ska vara barnslig, det är häslsosamt.


Körde på ordentligt på passet ikväll, ngra kommer nog ha träningsverk i morgon, kör på riktigt hårt mne nämner att det är viktigt för dem som ine orkar att ta det i sitt eget tempo och variera övningarna så att de blir lättare. Berättar även förstås hur man kan göra dem lättare..
Märkte nog hur vissa kämpade mera än andra imellanåt.. ;) Det är roligt.
Älskar verkligen att vara instruktör, det är helt otroligt underbart. Hoppas på att få börja instruera spinningpass också så smångom!! ojoj. Vil lju ha licens förstås men det är nog först att tänka mera på när jag samlat in lite mera pengar.. det är så dyrt.. :( dreams are expensive..


Nu ska jag sluta för det börjar bli väldigt svårt med katten på armen..
Men ha en bra kväll alla och sov gott.. ;)

Inga kommentarer: