fredag 27 februari 2009

Skönt med Fredag

Fast jag ska jobba hela helgen så är det det.

Kan se fram emot lite tid med min underbara S i alla fall :)
och ibland är det bra att ha någonting på söndagar, de kan bli allt för slöa annars.


ibland har man såna där isch-dagar, idag är absolut en sådan. Skulle vara fint om man kunde modifiera sig själv bara lite, så att det inte kändes allt för hängigt.
Idag har jag inte varit ute alls, så jag tror på att det är det.
Men jag vill inte ut heller, fy och blä. är så trött på det här kalla och det här våta.

Har i alla fall stretchat en hel del (ryggen främst), läst lite tidning, fixat lunch (samma underbart goda som igår) och ja, bara varit allmänt vardaglig.
Får väl passa på att vila när jag jobbar i morgon va!? vi säger så ;p

En sak som jag tänkte på dock, och jättegärna skulle vilja veta.
Det här med hur andra unnar sig,
vad innebär att unna sig för er?

Då menar jag allting, en tidning, någonting gott, en resa.. OSV, ni vet?
Jag är jättenyfiken på vad andra anser att de unnar sig.. :)
hoppas ni svarar på det nu då..

Inga kommentarer: