onsdag 18 februari 2009

Piggnat i

Och mätt är jag äntligen. Gröten till lunch var inte riktigt tillräckligt så nu har jag nyss proppat i mig två smörgåsar och en kvark, men jag är mätt i alla fall och det är det som räknas. Ska ta med mig lite tonfisksås och sallad + grynost till middag, försöka hoppa över kolhydraterna igen. Har redan fått i mig massor..
..Ja, jag har lite matångest och jag vet att det är urdumt. Men Sedan i lördags har jag varit lite upp och ner med det.. Plus att jag är jättetrött i kroppen efter att ha tränat så mycket så det är svårare att träna normalt.. Idag på springturen fick jag jätteont ibenen.. :/

Jag har inga varma kläder så för tillfället har jag två tröjor på mig som kanske egentligen inte passar sådär jättebra ihop, men det är bättre än att frysa i alla fall.
Måste verkligen införskaffa en drös med varma kläder till nästa vinter, annars kommer jag ju frysa ihjäl.

jag frös redan i september när vi var på Gotland.. Eller ja, jag fryser i stort sätt året runt. Förutom när vi har 30 grader inne i lägenheten förstås..

Inga kommentarer: