lördag 7 februari 2009

godis och film för mig själv

haha ja, Victor lämnade mig heelt ensam,
men jag klarar mig.
Han skulle och snackalite med sin flickvän och eftersom hon bor i sverige så,
tycker jag nästan det är konstigt att han lät mig komma hit över huvud taget.
Och så fick han dåligt samvete ;/

Jag får välja fritt mellan alla, över hundra, filmer han äger och så har jag lite godis.
Klarar mig bra för mig själv. Kan vara skönt också att vara lite ensam..

Annars,
vi var och kikade på gymet lite idag,
tränade lite smått förstås men vart nog mest bara att gå omkring och se hur det var,
men 1½ timme fick vi ihop och en del löpband och crosstrainer.
+ världens obekvämaste cyklar.. Fy säger jag bara.
Men omklädningsrummen kompenserade det,
de var nice som tusan.

Nu bara flummar jag på men är lite trött,
vet inte varför för sov ändå rätt okej inatt...

I morgon är det hemfärd igen så hoppas på att hinna träffa några från gamla klassen före det ändå,
men man vet aldrig.

hyvää ilta

Inga kommentarer: