lördag 14 februari 2009

ätardag i kvadrat

har nyss sett death proof, grym film!
Tarantino är inget annat än brilliant..

Har även tryckt i mig en blandad godispåse på 300 - 400 gram och jag rapar choklad, USCH! Nu vill jag inte ha godis på ännu en månad. Det är bra.
Jag får verkligen godiset ur systemet när jag äter..
Men ändå känner jag mig mest bara äcklig och svullen, fast jag vet ändå att det inte ändrar min kropp alls, plus att jag har i vetandet att min mage vanligtvis brukar må bra av en rejäl onyttighetsdag. Vill inte direkt gå djupare in på det sådär på bloggen och offentligt, min mage är lite problematisk bara, och låt oss säga att det inte direkt är roligt. Men alltid efter en rejäl onyttig dag, eller en festkväll, går... vissa saker... mycket bättre, än vanligt.
Och annars , eller ÄH, vad faan. Babblar bara på för att det känns som att jag blir dömd när det i verkliga termer är jag som dömer mig själv.
Damn it, dömer jag någon annan!? NEJ, jag älskar att höra hur andra unnar sig själva, det ger mig hopp och.. Det är gott, vad annars!? Jag älskar att man vågar.

Jag själv är en mes men jag kämpar fortfarande mot monster som lever i mitt huvud, dock är det bra för jag inser nu att de sakta men säkert försvinner.
I'm alive, och livet är det enda som räknas. Vad annars!?

Inga kommentarer: