söndag 15 februari 2009

nerräkning

egentligen har jag hållit räkning några veckor redan,
men nu är det bara 25 dagar kvar till jag och S åker till Irland,
det är ju någonting att se framemot i alla fall.
Längter verkligen dit och bort lite från verkligheten..
Den värsta delen är ju flygandet dit, förstås.
Jag är ganska flygrädd.. Men det kommer vara värt det!
Och mycket mera än så.

Idag hade vi tänkt städa och jag ska byka,
men har ingen lust över huvud taget.
Vill vara sitta och vila, sova.
Men har ialla fall tagit byktid så måste väl ändå.
Och det behövs, några veckors byke igen..
fy för allt som måste göras.

Egentligen vet jag inte så mycket,
jag måste bara få klaga av mig lite.

1 kommentar:

Träningsglad sa...

Guu.. Städa, det måste jag också göra!.. Fyfarao!:p Det ser ut som ett bombnedslag där jag befinnner mig..:p Kanske ska göra en före- och efter bild?!

Ha en toppen dag!.. (Det var något mer jag hade tänkt kommentera gällande va du skrev men jag ser ju inte texten när jag kommenterar=/)

Kramar