onsdag 4 februari 2009

too much time

men det ärinte ett klagomål, absolut inte. ;)

Det är skönt med tid, att man i alla fall har möjligheten att göra saker.
Men nu har jag packat lite för Kimitoresan och plockat upp från golvet, klätt på mig.
Ska ha yllesockor på jobbet idag, fryser som en liten hårlös råtta.
Det konstiga är att jag är hungrig igen, trots att jag åt en hel massa kl. 13.
Men, det är väl bara att fixa någonting ätbart igen, antagligen har jag gjort av med så mycket energi att det behövs. Kroppen vet nog vad den pratar om..

Skulle behöva lite vardagslyx jag också,
kom på den helt otroligt konstiga tanken idag att ett glas äppeljuice är vardagslyx för mig.. ? Det är ju inte riktigt klokt.
Skärpning! Men jag vet inte, det man inte saknar behövs väl inte heller.
Inte alltid i alla fall.

Nästa vecka ska jag börja ta det lite lugnare en period med träningen,
som sagt så är jag lite på övervarv gällande träningen. Har varit det sedan det nya året började ungefär, dags för lite färre träningstimmar i veckan. (Ett medel på 10 är ju fan inte för en normal människa! Hur mycket man än älskar att träna..)

Jaja, lite chill före jobbet förtjänar jag i alla fall.

Inga kommentarer: