måndag 23 februari 2009

Inne på 5e träningsfria dagen

Men det blir inte 5 hela dagar,
vilket jag är otroligt glad för, idag har jag nämligen verkligen börjat känna av den hårda abstinensen vilken kommer från min totala träningsnarkomani.
Visst har jag känt den tidigare, men idag har det varit riktigt extremt.
Vaknade till exempel med världens morgonångest,
alltså va!? ångest på morgonen? ni vet den där grymma sorten,
den där som gör att man verkligen bara vill somna om, och sova resten av livet..
Den har jag inte haft på gud, jag vet inte hur länge.
Men idag, drabbades jag stenhårt.

Och inte var fortsättningen desto bättre,
nu känns det dock lite mera mänskligt efter lunch och färgglad påklädning (rosa, röd, ja jag läste ju förstås att det skulle vara bra en deppig dag).

Men som tur är slipper jag det här tvångsstillasittandet ikväll,
det är nämligen så att jag drar mitt kära flowinpass, och ikväll blir det stenhårt!
Detär ju det som är det allra roligaste! Har ipoden på laddning och jag sitter även och laddar mig själv, men jag tror inte det finns många flera som är så laddade som mig just nu, jag tror det inte kommer finnas något stop på mig.
Men tyvärr är det väl så att jag får ta och lugna ner mig efter passet igen, och fortsätta den här hemska bestraffningen, vilken jag inte vet varför jag avtjänar.
Förmodligen för att jag vill fortsätta kunna träna efteråt som en normal människa, med livet sådär någorlunda i behåll.
Men det är inte roligt..

I alla fall, nästa vecka ska jag börja köra igen som aldrig förr, träna träna träna..
mmmmh! det ser jag fram emot!!

1 kommentar:

Linda S sa...

skickar en stor kram till dig! de går framåt för dig!