onsdag 18 februari 2009

Trött

Nu är jag tillbaka efter en lång springtur i kylan, har även duschat och ätit luch som blev en god tallrik med havregrynsgröt och grynost, dadlar, solrosfrön och mjölk. Men nu är jag helt slut och skulle hur enkelt som helst kunna somna, funderar faktiskt lite på om jag ska våga ta en liten tupplur? Man vet aldrig, kan försova mig. Plus att det nu är rätt skönt att vara vaken också, fast man inte gör så mycket vettigt. För det orkar jag i alla fall inte.

Har även tagit bort lite nagellack, men nu luktar mina händer riktigt dåligt från borttagningsmedlet fast jag tvättat dem 20 gånger redan, och det är omöjligt att få bort allting från tumnaglarna när de ser ut som de gör, det är det som är värst med dem. Och även så är det ine sådär jätteskönt när hälften av skinnet på tummarna är bortrivet..
ajaj.

Nåja, jag ska i alla fall vila en stund!
Ha en bra dag

Inga kommentarer: