fredag 20 februari 2009

Wow.

Jag är inne på sista halvtimmen, redan.
Piggnade i lite efter sista inlägget tror jag, och nu har jag nyss druckit vad som blev en helt ny smaksensation i min mun.
Kaffe från en apparat, och kaffet heter "wiener melange", SÅÅÅ GOTT! Herrigud.
Kunde dricka flera liter utav det tror jag verkligen.
Dock vet jag inte var dessa maskiner finns, vi har en här på avancia bara.. :)

Snart är det dags att fara och då för hälsocentralen.. Usch.
jag gillar inte sjukhus, och att bli förhörd av läkare.
Till motsats från många andra så har jag svårt för att vara ärlig i motsatt funktion,
jag vågar inte erkänna hur dåligt det faktiskt är.
Orsak!? För att jag inte själv vet uhr dåligt det är, fast jag känner det.
Så vågar jag inte tro på det själv, inte för att jag är rädd. Utan för att jag anser det lite töntigt kanske, att tro man är sjukare än man är egentligen...
Men bla bla, ni förstår säkert.

Nu ska jag sätta in en kund.. ha de fint

Inga kommentarer: