söndag 22 februari 2009

Sådär passligt halvdöd

Morgonen började med en katt som hoppade upp och praktiskt taget promenerade över mitt ansikte,
jag kände att jag fick ta och stiga upp så att S för en gångs skull kunde få sova ut,
ibland måste man ta en för sin andra halva.
Men tanke också på att han tar cirka 100 för mig varje dag..

I alla fall så behövde jag ju inte direkt börja göra någonting speciellt i och med att det är söndag, vilodagen. Så frukost, kaffe och kaffe, och några avsnitt Coupling, katten kom och sov i min famn och alla var lyckliga.
Nu sitter jag här och S har nyss stigit upp och jag hoppas han är lite piggare idag,
det vore ju tråkigt annars.

Ska väl ta och ordna någon form av lunch så småningom, smörgåsar, förmodligen,
sedan lär väl min mor höra av sig och berätta hur det stå till med barnen och huruvida de är påväg till stan och när. Så ska vi fara och simma :)
Jag tror dock det blir mest bus och en stund bubbelpool..

Sedan ska vi vidare till S föräldrar och äta Lasagne :) det ser jag fram emot, delvis för att hans föräldrar är så goa och delvis för att jag älskar lasagne förstås ;)

Annars, det snöar som tusan ute!
usch, säger jag.

Inga kommentarer: