lördag 17 januari 2009

2 timmar nya pass


ungefär så blev det,
inte riktigt men nästan. Och mycket roligt :)
Jag tyckte själv bäst om Bodycombat tror jag,
det var riktigt tungt och härligt!
Mitt flowinkörande gick faktiskt helt ok, så tror nog det kommer bli lite bättre sen bara jag kan bli lite mera inspirerande och rolig. För tillfället är det mest så att jag inte vet när jag ska prata och vad jag ska säga riktigt..

Nya gymmet ser helt fantastiskt ut! Kommer att bli himmel att träna där!
Var som att kliva in i en framtida ny värld. Ljuvligt!
Salarna är och blir också ännu mera fabulösa, stora, luftiga, underbara.

Nu har vi nyss druckit ett glas vin och ätit lite vindruvor med Sampe :)
Det är ju hälsosamt med ett glas lite nu och då, plus att det där vinet är så mmm, så det är inte sant! Colombia Crest heter det, Two wines, C&S, helt otroligt gott!
Skulle verkligen vara att bara förstöra om man drack sig onykter på det.
Ja, och vi inhandlade billiga vindruvor idag också, så mys med det till. Och levande ljus :) puss på dig min älskling!

Nu ska vi just se på The Orphanage och bli lite rädda, släcka ner helt och hållet,
hehe. Nej men, har inte sett på skräckfilm på evigheter och denna har omtalats som riktigt läskig, så får se vad det blir utav mig senare.
Huhuh.

Inga kommentarer: