torsdag 22 januari 2009

inte så kreativ, men glad



ja så är det,
dock har jag ju faktiskt spelat gitarr så både handleden och fingrarna värker.
Idag blev det Layla.. Klurig låt.. ;)
Men älskar att spela gitarr, ger hemskt mycket.
Så gick dit och hem, direkt på det gick jag och S ut en stund, så blev en 40 minuters promenad iallafall, riktigt härligt. Och älskar att gå när det snöar ute :)
Skulle man vara lite bättre på att dra käppen ur arslet bara.
Jag har ju inte direkt dålig självdiciplin gällande andra saker, men det är väl så att det blir en del av ens liv till sist.
Jag läste faktiskt att det tar en månad att förändra en vana, och ett halvår att göra vanan till en del av livet.
Det låter ju ganska lätt? Men det är det inte. Verkligen inte.
Det är väl därför vissa har lättare med vissa ting.

Nu gick min karl och lade sig, medan jag fortfarande sitter uppe och ser på Fresh prince.. Det brukar aldrig hända ;p det är alltid jag som är i sängs först..
Nå i alla fall, så njuter jag ju faktsikt av kvällen. Speciellt före klockan 23 i alla fall, är inte det minsta rtött, plus att jag nu åt för en timme sedan, så vill vara vaken en timme ännu. Börjar må så illa om jag går och lägger mig för tidigt efter kvällsmålet. Min mage är ju inte direkt den bästa jag kunde dras med.. Men det går. Vissa dagar iallafall.


Nu har jag lite slut på ord faktiskt,
tankarna snurrar på lite ikväll också fast jag är rätt nöjd..

Så jag får väl säga godnatt, om jag inte har ord nu så lär ajg inte ha det om en timme heller.. ;)

1 kommentar:

ida sa...

SNOAR!??!! Ne nu javlar ar det jag som ar avundsjuk!!!! JAG VILL OCKSA HA SNOOOOOOO! Love