tisdag 27 januari 2009

vatten vatten vatten

Nu har jag jobbat och tränat och druckit en massa vatten.
Försökt få i mig en kopp grymt äckligt grönt te men måste försöka lite extra för att få upp immunförsvaret så jag slipper insjukna likt alla andra.
Skulle dö av att ligga hemma med feber, fy fasiken!

Fick ett ordentligt pass före jobbet idag,
körde i 1 timme ungefär, lite mera.
Pressade slut varenda liten muskel som jag skulle.
Liite extra vikter, och liite mera tandgnissel.
Men underbart! avslutade med 20 min cardio.

Tror aldrig jag haft en diskussion om honung på msn förut,
men allting ska ha sin första gång.
Dessutom är det ännu en intressant diskussion om mat,
och hur man kan må bra genom att äta rätt.
Alltså fri från sjukdomar, fysiska som psykiska.

Kvällsmålet blev lite sådär halvmättande ikväll,
men rätt bra i alla fall:
vaniljyoghurt
1 dl havregryn
grynost
en halv banan..
Gott och rätt bra i alla fall!

Jag är inte direkt klar i huvudet idag,
så det får vara så länge..
Får väl hoppa i sängs igen och läsa lite.

Godnatt

1 kommentar:

Linda S sa...

men va konstigt,då va de säkert redan på gång då på dagen när dom 2 första la av...ingen brådksa med utmaningen ta den idag du bara:)