onsdag 14 januari 2009

avundsjuk

sitter här och jobbar denna onsdag igen :)
det är skönt, speciellt när jag inte jobbar fulla dagar.
Passar mig hur bra som helst nu, i den här perioden.
Måste börja mjukt..
Well, det är skönt att jobba också för då gör man någonting lite mera meningsfullt.
Sen ska jag försöka träna lite kroppen, vet inte vad det blir än, men kanske mage och någonting? Eller rygg? Ja, får se lite. Blir väl ändå ingen piltes på fredag så:(

Idag är jag egntligen inte på något humör över huvud taget,
jag existerar bara så gott det går. Men ikväll ser jag framemot,
och Grattis Linda som blir 21 idag :)

Ibland tänker jag bara på hur jag beter mig jämtemot andra människor, vilket folk säkert redan förstått i och med att jag skriver det här rätt ofta. Hur jag vill göra det ena och det andra men egentligen inte orkar, eller vad det är. Vågar?
Jag känner inte riktigt den sidan av mig än, men jag önskar att jag gjorde det.
Vissa kanske tycker det är mystiskt att jag bryr mig mera om hur jag är mot andra än hur de är mot mig. Men jag tycker det är så att man ska behandla som man själv vill bli behandlad. Dock undrar jag ibland lite hur det ligger till med det också. Det finns ju mot alla odds dem vi blundar för..
Men jag hatar mig själv för alla de saker jag tänker på och vill göra, främst för andra, men sedan antingen glömmer bort eller helt enkelt inte vågar göra..
Jag undrar vad det beror på!? Jag vill så gärna.. jag vill så gärna.
Och såklart vore det underbart om någon (bortsett från min underbara pojkvän), ville göra någonting för mig också.. Men jag antar att man måste våga fråga då med.

Jag vet inte vad det är med mig, mitt minne är heelt kaputt,
igår när jag gick och försökte sova, precis när jag släckt lampan, kommer jag på att jag fortfarande har byke nere i maskinen, herregud. Och att jag glömt rengöra kattlådan, FAST JAG SKREV UPP DET. Min hjärna, är det bara en geggig massa som flyter omkring under skallen på mig eller?
Damn it. Frustation.

Nu ska jag äta lite mellis tror jag.

1 kommentar:

Linda S sa...

lilla vännen hoppas de känns bättre när du kommer hit ikv:) o tack så mycke:)