söndag 18 januari 2009

föräldrafällan

blir kvällens film då,
S hade tydligen aldrig sett den,
medan det var min stora filmfavorit då jag var liten :)
har inte sett den sedan dess så det blir kul.
Jag menar alltså den med Lindsay Lohan, från 1998.
Över 10 år sen alltså, ojoj, åldern kommer ikapp.
Men äldre än mina bröder blir jag inte i alla fall ;)

Ååh det är ett så sjkut underbart träningslinne på huuto.net jag skulle vilja ha so bad, men har inte fått uppgifterna på mailen ännu och det lär ta till i morgon så missar chansen att få det eftersom det slutar imorgon bitti kl. 09.
Men om jag har tur så hinner jag :)
Har hellt fallit för dessa auktionssidor! Great för en fattiglapp likt mig själv,
även ålands finaste butik emmaus 'r en av mina fav shoppingställen nuförtiden ;p man får ju göra det bästa av situationen helt enkelt.
Det värsta är att jag skulle verkligen behöva ett par spinningskor, men det är så dyrt så jag undrar jag hur det kommer gå.
Mina skor jag använder nu börjar nämligen släppa lite efter i spänningen så jag somnar i foten och blodet vill inte komma till tårna ordentligt under ett pass.
Vilket suger eftersom spinning är helt underbart roligt, en av de absolut bästa konditionsträningsformerna enligt moa.

Nu tror jag att det blir duschen igen,
fast jag inte rört på röven ett smack idag,
vilket förstås var förplanerat, men ändå känns det jävligt konstigt.
Är inte många dagar jag har total vilodag, men det behövs eftersom det är veckor med hård träning nu.. Vet ju om att jag blivit övertränad.
10h/vecka är inte ok.

1 kommentar:

ida sa...

hehehe, emmaus! ;)