måndag 19 januari 2009

extas

Jag kan bara säga en sak;
jag har hittat min plats på jorden.
det är absolut i gymmet jag hör hemma, det kan jag säga.
Det var totalt UNDERBART att hålla pass, jag var så lycklig.
Efteråt var jag helt i extas och nu har det övergått i trötthet,
det var utmattande att vara så glad.
Plus att flowin är hårt såklart, körde också 30 min cardio efter det så..

Men i alla fall,
jag totalälskade det, har inga ord som kan förklara hur fantastiskt roligt det var,
nu ska jag försöka skrapa ihop pengar så jag kan börja med alla möjliga sorters gruppträning.. och PT förstås.
Det känns så underbart att jag kan inte säga, jag har varit så osäker och fundersam och olycklig, jag har inte trott det funnits någonting för mig, ingenting jag kunde klara av, eller ens leva med. Men äntligen.
Och åååh, jag vill bara skrika av lycka.

Nu ser vi på smekmånaden på tv 4, har sett den ungefär 10 gånger förut så jag ser med halva ögat som vanligt, men den är ju så härlig. Brittany Murphy är så otroligt gullig! Bra skådespelerska också, faktiskt.
Sin City, snart kommer väl tvåan hoppas jag.
Och den där The Spirit, längtar jag verkligen efter (nämner den eftersom det är liknande sceneri i den som Sin City).

1 kommentar:

Linda S sa...

åh så roligt o läsa ditt inlägg,himla glad för din skull:) o klart vi inte ska tappa kontakten...jag e oxå så glad över att lärt känna dig,nån som står med båda fötterna på jorden som har lika mycke livserfarenhet som jag...den här helgen har jag turnering men annars borde vi hitta på nåt nån helg,se på film,gå promenad elr fast både och elr nåt annat:)