tisdag 13 januari 2009

and I'm back

nu ska jag hoppa i säng och försöka sova lite,
förmodligen läsa några sidor bok före det,
eller varför inte en av miljonen tidningar jag har här på golvet?

Jag känner mig lite frustrerad faktiskt över hur människor kan bete sig,
tänker inte nämna en viss händelse.
Det är bara lite mysko hur en åsikt helt plötsligt ändas och inte bara det,
det är det bästa som hänt på länge..

Jag ska inte snacka mera.
Jag har tur som har världens finaste pojkvän, bara ledsen för jag kommer inte få se honom på en dag.. Sova och så, visst.
Men, ja.
Jag älskar den pojken.

God natt på er,
från en väldigt, väldigt vimsig Emelie

1 kommentar:

Linda S sa...

tack för din värmande kommentar men tror vädret kanske har en påverkan? va vet jag..men nu går de mot ljusare tider o ikväll kommer vi har rysligt roligt:)för de har vi alltid:)