söndag 11 januari 2009

söndagsstress

jag gillar verkligen inte det här med att ha en massa saker att göra på en söndag,
söndag är vilodag.
Träna kan man göra, men ingenting annat.

Visst ska det bli roligt att träffa tjejerna igen,
men jag vet inte om jag har lust att spela in den där skivan mera,
det känns lite onödigt..
Eller så är jag bara stressad!? Jag tror det. Eftersom det blir så brottom sen..
Jag är inte på så bra humör idag heller..

men i alla fall,
gårdagen var trevlig och god ;)
Vi åt förrätt (som var helt underbart god!), middag vilken bestod av sjöfågel som jag ÄLSKAR, efterrätt som jag bakat och tårta som mamma gjort.. Efter några timmar blev det kräftor och ostbricka, så mycket mat men GOTT.
Dessutom var det roligt att umgås med föräldrar och gudföräldrar, de är verkligen ett gäng för sig, haha.

Nu ska jag försöka bränna en skiva till ikväll,
vet inte om det behövs men i fall att vi ska dra pass så.. :)

Inga kommentarer: