torsdag 15 januari 2009

tristess

jag har ingen aning om varför jag är så jäkla uttråkad hela tiden,
har inte känt mig tillfreds sedan julen.
What is going on!? Kan jag ju bara fråga mig själv.
Och svaret finns inte, det tycks inte finnas.

Jag behöver någonting nytt och spännande i livet förmodar jag,
nåt som kan krydda till lite extra.
Varje gång jag är på stan önskar jag bara att jag hade en massa pengar jag kunde tröstshoppa för, och jag vill inte äta någonting som jag inte tycker är supergott.
Jag avskyr middagar och mellanmål, jag vill bara äta morgonmål och kvällsmål.
vilka är de enda mål på dagen jag kan njuta av..
Det förstår jag inte heller varför det är så.
Skulle jag klara av det mentalt skulle jag förmodligen äta en massa godis hela tiden,
men det mår jag för dåligt av så det går inte.
Och ja, skulle jag ha pengar skulle jag shoppa upp dem, direkt.
För det skulle få mig att må bättre för stunden, komma upp i lite exstas.
Vara lite manisk.

Jag känner mig enbart deprimerad verkligen som att det saknas någonting.
MEN VAD!?

Inga kommentarer: