söndag 25 januari 2009

allting har ett slut

även denna söndag,
inte riktigt än för lovade att se på Xmen två med S,
men är så trött att jag säkertkommer somna trots mitt löfte.
Förlåt i förväg..

Förstår inte varifrån denna trötthet kommer?

Plus att jag nu har ont i magen.
Men det är värt det ;)
Lagade två stora skålar med popcorn, så vi fick varsinn.
Åt nästan upp hela min, men det är rätt mättande ändå ;o
Men mm, så gott!

en riktigt härlig söndag har det varit,
längtar bara till att få läsa min nya tidning.
Älskar fitness magazine! grymt bra!


Kissen min har legat och myst hos mig en stor del av dagen också :)
Sen har jag myst med S,
och sprungit upp och ner efter och med byke hela dagen,
så nu är äntligen allting (nästan) bykt.
Bara handukar och diverse sådant kvar..
+ lite kläder katten spytt på.
Tror inte hon klarar av wiskaspåsarna..

I alla fall.
I morgon är det en ny vecka igen,
jag ska ha pass på kvällen men förövrigt är jag ledig.
Så blir nog att springa lite på dagen också.
Så börjar den hårda veckliga styrketräningen på tisdag. ;p

Godnatt alla sockerbitar

Inga kommentarer: