söndag 18 januari 2009

tortillas + resten av kakan

blev det till middag och efterrätt hos mina förälrar,

dock var det jag och S som stod för matlagningen men det var bara roligt :)

Mamma sovnär vi kom dit och pappa var på min brorsas bygge och hjälpte till.

Det blev 2 tortillas och en bit kaka för mig, men orkade inte med det sista.

Kakan är mäktig, förpanna! men det var mycket mycket smaskigare nu än i fredags,

undrar vad det kan bero på? Kanske den ska stå ett tag..


Fick nån slags näsgrej av pappa som jag ska lägga över näsan för att öppna så jag kan andas på natten. har varit tvungen att använda sjukliga mängder nässpray och glömde fara till apoteket idag, så jag fick dem av honom. Ska se vad de duger till, men hoppas, för kan inte sova om jag inte andas genom näsan.

Ni förstår, andas jag genom munnen börjar jag så småningom hosta så att det känns som att jag ska gå sönder och samman, så näsan är en otroligt viktig del i min sömn, kan jag säga.


I morgon är det dags för mitt livs första "riktiga" passdragning,

får se hur det går men nu ser jag faktiskt mera fram emot det,

med spänning. Jag har liksom accepterat att jag inte kan vara bäst direkt,

inte ens i närheten. men att det tar ett tag, så blir man lite bättre.

Jag kan med lugn varna om att mina första pass antagligen inte kommer vara sådär jätteroliga..

haha.


här är det full fart under en flowin-cirkelträning.
Vilket jag inte kommer ha, nej, jag kommer ha gruppass för jag tyckte själv det var mycket roligare och effektivare :)


1 kommentar:

Sarah sa...

Lycka till! Du kommer att klara det galant! Lovar! :)