måndag 26 januari 2009

smånervös igen


inför kvällens pass,
varför vet jag inte men jag antar att det bara är så :)
Men ser fram emot det också!
Hoppas på att jag inte ska tappa bort mig..

Det blev en 40minuters länk och sedan lite övningar här hemma, så sammanlagt en timme, riktigt ordentligt svettig blev jag, tskjortan var dyngsur..
Så det är skönt :D nu kanske jag kan gå omkring lite på passet också och kolla hur det ser ut bland alla deltagare.. :)

Middagen idag blev lite sådär,
två små ägg och sallad + grynost.
Och smörgås förstås, kolhydrater mycket viktigt!
Även ett äppel.
Men det var gott :) älskar äggsallad med majs.. mmm!
Pirkkas majs är riktigt riktigt god, blev glad när de ÄNTLIGEN fått hit den.
Annars har jag varit tvungen att köpa bonduelles svindyra.. husch!

Så nu är det laddning på gång
ska dricka lite vatten.

1 kommentar:

Träningsglad sa...

Trevlig blogg, läst första sidan, men kom inte över vad du instruerar i?

Ha det toppen!