onsdag 7 januari 2009

hard workin' gal

eller bara workin gal.. haha :)
Nå men det har hänt en hel del faktiskt på en timme, mycket folk tycker jag som tränar på morgonen! Det är hyvä juttu..
Jag trivs verkligen här, mycket skönare än att sitta hemma och hänga.. Snacka med folk, se folk, se folk träna (inte för att jag tittar så noga men jag hör i alla fall hur vikterna slungas hit och dit, eller inte hit och dit.. Inte slungas heller.. (av alla i alla fall)..men att ja)
Oho nu började det ringa här för fulla muggar.. it's nice..

Bara det att det ibland är telefonsvararen som kommer på på samma gång vilket är grymt störande för man hör inte vad folk säger och sen piper det så tusans riktigt..
Haaha men oj, tror jag löste problemet.. Kanske man ska prova trycka lite hårdare? Men är man mes som jag så är det inte alltid så lätt..

Efter jobbandet så ska jag träna lite schtyrka i typ mage och axlar i alla fall, since jag inte har sådan förfärlig träningsvärk i ryggen.. Men mja mjo. Äh får se..

Nu börjar jag bli lite småhungrig faktiskt, kanske börjar bli dags att plocka fram lunchen.. En liten sallad som består av en massa mumsigheter.. + ett bröd bakat av min mor igår (mmmm)

Ha en hyvä dag

Inga kommentarer: